MediaWatch

Annoncører venter stigning i medieindkøb med genåbning: Det forsømte skal indhentes

Annoncekronerne vil komme tilbage, i takt med at samfundet genåbner, men omfanget er uklart. Kanalvalget er stabilt med en bevægelse mod det digitale. Det fortæller en række annoncører, MediaWatch har talt med.

Foto: Lluis GeneE/AFP/Ritzau Scanpix

"Der kommer en form for ketchupeffekt med genåbningen af samfundet."

Således lyder vurderingen af annoncemarkedet fra Kim Bagdonas Jørgensen, Nordic Head of Digital, Media & CRM hos McDonald's, der er en af de største annoncører i Danmark.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Foreløbig kulmination på "grønlandssagen", Sjællandske køber op, sunde producentbundlinjer og TV 2 Play når nye kundehøjder. Mediebranchen har ikke ligget på den lade side i sommervarmen - få overblikket med ugens overflyvning.

Facebook lancerer podcast-funktion

Podcastproducenter får en ny kanal at nå potentielle lyttere på, når den sociale medieplatform i næste uge introducerer en særskilt podcast-funktion.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs