MediaWatch

Annoncører venter stigning i medieindkøb med genåbning: Det forsømte skal indhentes

Annoncekronerne vil komme tilbage, i takt med at samfundet genåbner, men omfanget er uklart. Kanalvalget er stabilt med en bevægelse mod det digitale. Det fortæller en række annoncører, MediaWatch har talt med.

Foto: Lluis GeneE/AFP/Ritzau Scanpix

"Der kommer en form for ketchupeffekt med genåbningen af samfundet."

Således lyder vurderingen af annoncemarkedet fra Kim Bagdonas Jørgensen, Nordic Head of Digital, Media & CRM hos McDonald's, der er en af de største annoncører i Danmark.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs