Programmatisk salg dominerer og vokser som handelsform

Annoncesalg via programmatiske platforme har taget over på det digitale annoncemarked. Det vil udfasningen af tredjeparts cookies ikke ændre på, vurderer fagfolk - tværtimod breder programmtisk sig til flere kanaler.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Programmatisk salg fortsætter himmelflugten i en sådan grad, at det snart rammer loftet for mulig vækst. Sådan lyder vurderingen fra Allan Sørensen, digital chef hos Danske Medier. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også