Svenske Stampen så antallet af digitale abonnenter stige med 32 pct.

Omsætningen fra den digitale del af forretningen i det svenske avishus blev i årets tredje kvartal hævet betragteligt - bl.a. takket være en tilgang af digitale abonnenter på mere end 26.000.
Foto: Mathias Svold/Ritzau Scanpix
Foto: Mathias Svold/Ritzau Scanpix

Der er blevet sat skub i den digitale udvikling af avisforretningen i svenske Stampen Media, der bl.a. udgiver Göteborgs-Posten. Det oplyser Stampen i en pressemeddelelse om tredje kvartals regnskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også