Egmont-direktør: Loud-skifte skævvrider et i forvejen skævt marked

Kritikken af planlagt ejer- og navneskifte i Loud har opbakning i Story House Egmont, der netop har skruet på sin egen podcastsatsning. Direktør påpeger, at konkurrencen i forvejen er skæv - samme pointe lyder fra Aarhus Universitetsforlag. Zetland vil afvente afgørelse.
Magasindirektør for consumer magazines hos Story House Egmont, Frank Vilstrup, bakker op om kritikken af Loud-sagen. | Foto: Egmont Publishing / PR
Magasindirektør for consumer magazines hos Story House Egmont, Frank Vilstrup, bakker op om kritikken af Loud-sagen. | Foto: Egmont Publishing / PR

Når Radio- og tv-nævnet torsdag skal tage stilling til det ejer- og navneskifte, Loud har planer om, er det med risiko for at gøre skæve brædder på podcastmarkedet endnu mere skrå.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også