Nyt medie med forskningsrødder vil nå breakeven på godt et år

Århus Universitetsforlags nye mediesatsning Vid & Sans lægger fra land til en abonnementspris på niveau med streamingtjenester og vil nå en håndfuld tusinde abonnenter i 2023 med forskningsbaseret journalistik.
Chefredaktør for Vid & Sans, Søren Schultz Jørgensen, er tidligere selvstændig rådgiver og mediekommentar | Foto: PR/Aarhus Universitetsforlag
Chefredaktør for Vid & Sans, Søren Schultz Jørgensen, er tidligere selvstændig rådgiver og mediekommentar | Foto: PR/Aarhus Universitetsforlag

Med 3,1 mio. kr. i støtte fra Innovationspuljen tager Århus Universitetsforlag skridtet ind på nyhedsmarkedet med lanceringen fredag af det digitale medie Vid & Sans.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også