MediaWatch

Altinget ansætter kommerciel chef i Sverige

Som led i en oprustning på salgssiden har Altinget Sverige ansat kommerciel chef, der får ansvaret for alle salgsaktiviteter.

Foto: Screenshot

Altinget i Sverige har ansat kommerciel chef, Lars Grafström, i en nuyoprettet stilling, hvor han skal stå i spidsen for abonnements- og annonceafdelingen samt netværksgrenen. Det skriver Altinget selv.

"Med Lars Grafström ombord som kommerciel chef får vi kompetencer fra den øverste hylde, så vi kan få endnu flere læsere og kunder til vores digitale nichemedier," siger Christoph Nørgaard, adm. direktør for Altinget.

Lars Grafström kommer fra en stilling som kommerciel direktør hos Alma Talent og har tidligere været direktør og stiofter af tidsskriftet Fokus. Han har desuden erfaren fra MTG, skriver Altinget.

Altingets Sverige udgiver i dag ni nichenyhedsbreve om svensk politik. Den svenske knobskydning blev etableret i 2014, og Altinget har siden investeret i at få fodfæste på det svenske marked. Investeringen i rekrutteringen af Lars Grafström skal skærpe det kommercielle fokus, skriver Altinget.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs