Altinget ansætter kommerciel chef i Sverige

Som led i en oprustning på salgssiden har Altinget Sverige ansat kommerciel chef, der får ansvaret for alle salgsaktiviteter.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Altinget i Sverige har ansat kommerciel chef, Lars Grafström, i en nuyoprettet stilling, hvor han skal stå i spidsen for abonnements- og annonceafdelingen samt netværksgrenen. Det skriver Altinget selv.

"Med Lars Grafström ombord som kommerciel chef får vi kompetencer fra den øverste hylde, så vi kan få endnu flere læsere og kunder til vores digitale nichemedier," siger Christoph Nørgaard, adm. direktør for Altinget.

Lars Grafström kommer fra en stilling som kommerciel direktør hos Alma Talent og har tidligere været direktør og stiofter af tidsskriftet Fokus. Han har desuden erfaren fra MTG, skriver Altinget.

Altingets Sverige udgiver i dag ni nichenyhedsbreve om svensk politik. Den svenske knobskydning blev etableret i 2014, og Altinget har siden investeret i at få fodfæste på det svenske marked. Investeringen i rekrutteringen af Lars Grafström skal skærpe det kommercielle fokus, skriver Altinget.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også