MediaWatch

Spotifys audioapp med oplæg og debatter mangler luft under vingerne

De første tal for downloads af Spotifys nye app Greenroom, som skal konkurrere med bl.a. Clubhouse, viser, at streaminggiganten halter bagud på det nye marked for audioapps.

Foto: John Nacion/AP/Ritzau Scanpix

141.000. Så mange gange er Spotify Greenroom blevet downloadet på Apples Appstore siden lanceringen 16. juli. Det viser nye tal fra analyseselskabet Sensor Tower, skriver Techcrunch.

Dermed har streamingspilleren indtil videre kun fået konverteret en brøkdel af sin enorme brugerskare af Spotify, som tæller 365 mio. aktive månedlige brugere, til den nye audioplatform.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Bornholms Tidende er sendt ud i spare- og fyringsrunde, DR's dramachef blev afskediget, og Louds nye programdirektør varslede store forandringer for den unge radio. Få overblikket over en travl uge i den danske mediebranche.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs