Spotifys audioapp med oplæg og debatter mangler luft under vingerne

De første tal for downloads af Spotifys nye app Greenroom, som skal konkurrere med bl.a. Clubhouse, viser, at streaminggiganten halter bagud på det nye marked for audioapps.
Foto: John Nacion/AP/Ritzau Scanpix
Foto: John Nacion/AP/Ritzau Scanpix

141.000. Så mange gange er Spotify Greenroom blevet downloadet på Apples Appstore siden lanceringen 16. juli. Det viser nye tal fra analyseselskabet Sensor Tower, skriver Techcrunch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også