Twitter åbner lydnetværk for brugere med mindst 600 følgere

Efter at have testet sin pendant til den hypede samtale-app Clubhouse blandt afgrænsede brugergrupper i seks måneder, har Twitter valgt at åbne funktionen Spaces til brugere 600 eller flere følgere.
Twitters ikon | Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix
Twitters ikon | Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix

Twitter åbner nu døren til sit nye audiobaserede netværk, Spaces, for brugere med profiler, der bliver fulgt af mindst 600 andre på platformen. Det oplyser Twitter i et blogopslag. I samme opslag fastslår techkoncernen, at Spaces bliver en integreret del af Twitter, og at man vil kunne tilgå digitale samtale- og lydrum direkte fra newsfeedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også