Spotify rykker ind på nyt marked med Clubhouse-lignende app

Streaming-kæmpen Spotify har lanceret en Spotify Greenroom, som lader brugere være værter for og - deltagere i - digitale lydrum, hvor de kan holde oplæg og debattere.
Foto: Chris Delmas/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: Chris Delmas/AFP/Ritzau Scanpix

Musik og podcast-streamingtjenesten Spotify gør indtog på markedet for live-audio med appen Spotify Greenroom. Det skriver flere medier, bl.a. Techcrunch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også