Outdoor-udbyder holdt skindet på næsen i corona-år

Nedlukningen sidste år satte dybe spor i resultatet hos outdoor-selskabet AFA JCDecaux. Kompensationsordninger var med til at sikre et overskud på niveau med 2018-resultatet.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Outdoor-selskabet AFA JCDecaux blev ikke overraskende slået tilbage resultatmæssigt i 2020, hvor corona i lange perioder lagde outdoorannoncerings hjemmebane i det offentlige rum øde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu