MediaWatch

Watch Medier i luften med nyt nichemedie om transport og logistik

Med lanceringen af MobillityWatch udvider Watch Medier tirsdag paraplyen af erhvervsmedier. Det nye medie stiller skarpt transport- og logistiksektoren og er som de øvrige abonnementsbaseret.

Redaktør for MobilityWatch, Thomas Bo Christensen, er fundet internt i Watch Medier, hvor han tidligere har været redaktør på FinansWatch. | Foto: Watch Medier

Et nyt erhvervsmedie om transport, logistik og infrastruktur ser dagens lys tirsdag, hvor Watch Medier lancerer selskabets 15. danske nichemedie, MobilityWatch.

MobilityWatch vil med en redaktion på tre erhvervsjournalister og en redaktør gå tæt på virksomheder, der opererer i transportsektoren inden for såvel passagertrafik, logistik og infrastruktur som distribution.

"Transport, logistik og infrastruktur rummer både store, etablerede og markedsledende virksomheder samt nye, innovative virksomheder, der gør fragt og passagertrafik mere effektivt og grønt. MobilityWatch vil dække hele spektret i en branche, der i den grad har oplevet udfordringer såvel som udvikling under det seneste år med corona," siger Thomas Bo Christensen, redaktør på MobilityWatch. 

MobilityWatch vil bl.a. stille skarpt på den økonomiske og politiske udvikling i branchen og følge profiler, resultater og strategi blandt selskaberne i sektoren.

"Vi vil have fokus på regnskaber, strategier, konkurrencesituation, rammevilkår, infrastruktur og den innovation, der driver hele transport- og logistikbranchen frem. Og vi vil gå tæt på de personer og profiler, der tegner branchen," siger Thomas Bo Christensen.

MobilityWatch vil som de øvrige erhvervsmedier i Watch Medier, som er ejet af JP/Politikens Hus, og som MediaWatch også er en del af, være baseret på abonnementssalg til virksomheder.

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs