MediaWatch

NBCUniversal indgår aftale om deling af indhold med Twitter

Det sociale medie og det amerikansbaserede medieselskab knytter tættere bånd med ny aftale.

Foto: Jae C. Hong/AP/Ritzau Scanpix

NBCUniversal, der er ejet af Comcast, har lavet en indholdsaftale med Twitter, skriver CNBC.

Aftalen betyder, at indhold fra NBCUniversal såsom højdepunkter fra sportsbegivenheder og rød løber-arrangementer vil blive delt på Twitter. Formålet for begge parter er at få en større rækkevidde og dermed flere annoncekroner i kassen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske dataværktøjer, coronaens ekko i regnskaber og et sommerbarometer, der fortsat svinger os igennem de lyse nætter. Kom med på en rundtur i ugens mediebegivenheder.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs