MediaWatch

NBCUniversal indgår aftale om deling af indhold med Twitter

Det sociale medie og det amerikansbaserede medieselskab knytter tættere bånd med ny aftale.

Foto: Jae C. Hong/AP/Ritzau Scanpix

NBCUniversal, der er ejet af Comcast, har lavet en indholdsaftale med Twitter, skriver CNBC.

Aftalen betyder, at indhold fra NBCUniversal såsom højdepunkter fra sportsbegivenheder og rød løber-arrangementer vil blive delt på Twitter. Formålet for begge parter er at få en større rækkevidde og dermed flere annoncekroner i kassen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs