Briefing: Ugen i mediebranchen

En fælles annonceplatform for danske medier, betalingsmure for brugere, der siger nej til cookies, og nye chefredaktører for magasiner er blandt de nyheder, du kan blive klogere på i denne uges gennemgang af de vigtigste begivenheder i mediebranchen.
Publisher Platform, som har deltagelse af seks mediehuse, gik i luften torsdag. | Foto: PR
Publisher Platform, som har deltagelse af seks mediehuse, gik i luften torsdag. | Foto: PR

Det er blevet fredag nok engang, og lad os derfor springe ud i en gennemgang af de ting, der rørte sig i ugens løb i mediebranchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også