MediaWatch

Ny annonceplatform vil være den helt store markedsplads for danske medier

De seks mediehuse, der står bag den nye annonceplatform, Publisher Platform, vil gerne have flere medier ombord, siger formand, der lige som et mediebureau peger på ét led, der kræver arbejde for at gøre sig gældende mod Google og Facebook.

"Ambitionen er, at noget af den økonomi, der går til Facebook og Google, lander herovre i stedet," siger formand for Publisher Platform, Kenneth Brenøe. "Hvis man melder sig ind, skal man i princippet stille hovedparten af sine annoncer til rådighed," siger Kenneth Foto: PR/TV 2

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere