Ny annonceplatform vil være den helt store markedsplads for danske medier
!["Ambitionen er, at noget af den økonomi, der går til Facebook og Google, lander herovre i stedet," siger formand for Publisher Platform, Kenneth Brenøe. "Hvis man melder sig ind, skal man i princippet stille hovedparten af sine annoncer til rådighed," siger Kenneth | Foto: PR/TV 2](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12457480.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ckncrukc7muvo0xgo8.jpg)
Seks mediehuse lancerede torsdag en fælles annonceplatform med navnet Publishers Platform, og ambitionerne er store hos Kenneth Brenøe, der chef for digitalt salg hos TV 2 og formand i den forening, der har sat platformen i verden.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.