Trafikmåling bliver sat på pause efter udfordringer med nye cookiebokse

Mediernes udrulning af nye samtykkebokse på nettet giver så meget knas i indsamlingen af data, der ligger til grund for målingen af trafik, at Danske Medier Research parkerer den nye topliste, indtil der er fundet en løsning.
Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix
Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Få måneder efter den nye officielle trafikmåling fra Danske Medier Research så dagens lys, bliver den nu pillet af plakaten igen og suspenderet med udgangen af ugen. Det oplyser Danske Medier Research i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også