Bureauer venter største reklamedyk siden finanskrisen – og bedring i 2021

Selvom sommeren delvist har forbedret udsigterne, forventer mediebureauer et tocifret procentuelt fald i reklameomsætningen i år for første gang siden finanskrisen. Kun én kategori kan undgå fald, mener bureau. 
Så godt som mennesketomme gader under coronanedlukningen i foråret har været med til at presse outdoor som annoncekanal. | Foto: Jens Dresling
Så godt som mennesketomme gader under coronanedlukningen i foråret har været med til at presse outdoor som annoncekanal. | Foto: Jens Dresling

Forårets coronanedlukning og usikkerhed om økonomi og fremtid vil i 2020 skære den største luns af reklameomsætningen siden finanskrisen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også