Undersøgelse: Appetitten på nyhedsmedier er steget under coronakrisen

Ifølge en undersøgelse, som Danske Medier Research har fået lavet, har 100.000 flere i løbet af det seneste halvår i coronakrisens tegn fåret adgang til nyhedsmedie, der kræver betaling.
Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix

I løbet af coronakrisen har nyhedsforbrugere i højere grad kastet sig over digitale nyhedssites, viser en undersøgelse, som Kantar Gallup har gennemført for Danske Medier Research.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også