MediaWatch

Weekendavisen fik flere digitale abonnenter i 2019

Selvom den samlede abonnementsbase svandt en anelse for Weekendavisen sidste år, øgede avisen omsætningen, mens driftsresultatet faldt. Knap 6 pct. er nu digitale abonnenter.

Martin Krasnik, ansv. chefredaktør, Weekendavisen. | Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix

Weekendavisen kom ud af 2019 med en mere digital formkurve og med omsætningsvækst – men lavere overskud og lidt færre abonnenter. Det viser årsregnskabet for Berlingske Media.

Weekendavisen var indtil 2019 et selvstændigt selskab, men smeltede sidste år sammen med moderselskabet i en fusion.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs