Nyt nichemedie fra Altinget genstarter vækstplaner efter coronakrise og sparerunde

Efter coronakrisen for fem måneder siden satte Altingets investeringer i at udvide forretningen på pause, tør selskabet nu godt kaste sig ud i nye satsninger. Nyt nichemedie med fokus på erhvervspolitik forventes at være flyvefærdigt inden årets udgang.
Christoph Nørgaard, direktør, Altinget. | Foto: Arthur Joseph Cammelbeeck/Altinget)
Christoph Nørgaard, direktør, Altinget. | Foto: Arthur Joseph Cammelbeeck/Altinget)

To uger efter coronakrisen lukkede landet ned i marts, blev Altinget sendt ud i en sparerunde, der kostede 22 stillinger, mens koncernens planlagte væksttiltag blev skrinlagt for at imødekomme det pludselige fald i annonceindtægter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også