Mediano holdt sorte tal i 2019 og forventer ny vækst i år trods coronakrise

Flere fodboldløse måneder hen over foråret har ifølge direktør ikke lagt en dæmper på væksten hos sportsmediet Mediano, der i 2019 løftede toplinjen betydeligt, mens bundlinjen udviklede sig fladt efter flere personaleomkostninger.
Peter Brüchmann, stifter, direktør og chefredaktør, Mediano. | Foto: Andreas Merrald
Peter Brüchmann, stifter, direktør og chefredaktør, Mediano. | Foto: Andreas Merrald
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST

I 2016 gik den tidligere B.T.-chefredaktør Peter Brüchmann i luften med sportsmediet Mediano. Konceptet var og er masser af gratis podcast med kommentarer til og analyser af især fodbold finansieret af kommercielle partnere og annoncører, der på forskellig vis bliver nævnt i Medianos podcasts.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også