MediaWatch

Mediano holdt sorte tal i 2019 og forventer ny vækst i år trods coronakrise

Flere fodboldløse måneder hen over foråret har ifølge direktør ikke lagt en dæmper på væksten hos sportsmediet Mediano, der i 2019 løftede toplinjen betydeligt, mens bundlinjen udviklede sig fladt efter flere personaleomkostninger.

Peter Brüchmann, stifter, direktør og chefredaktør, Mediano. | Foto: Andreas Merrald

I 2016 gik den tidligere B.T.-chefredaktør Peter Brüchmann i luften med sportsmediet Mediano. Konceptet var og er masser af gratis podcast med kommentarer til og analyser af især fodbold finansieret af kommercielle partnere og annoncører, der på forskellig vis bliver nævnt i Medianos podcasts.

Det nyligt offentliggjorte regnskab for 2019 kunne tyde på, at forretningsmodellen er levedygtig. For tredje år i træk siden begyndelsen viser bundlinjen sorte tal – denne gang med en kvart million kroner i overskud før skat.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs