Zetland fastholder tilgang af nye abonnenter trods boykot af Facebook

Den digitale avis har fravalgt sin sædvanlige annoncering på Facebook og Instagram i juli på linje med en række internationale virksomheder. En del af annoncebudgettet er i stedet flyttet til podcasts, og nye abonnenter kommer stadig ind i butikken.
Foto: Nicolai Oreskov Westh/Ritzau Scanpix
Foto: Nicolai Oreskov Westh/Ritzau Scanpix

Det har ikke som frygtet ramt Zetlands medlemstilgang, at det digitale medie ved indgangen til juli valgte at droppe al annoncering på Facebook, fortæller adm. direktør Tav Klitgaard til Digiday.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også