MediaWatch

Ny platform for oplæste artikler går efter 7500 abonnenter inden årsskiftet

Et nyt medie vil sælge adgang til indtalte artikler fra i første omgang 11 danske og udenlandske medier. Ambitionen er dansk breakeven inden nytår og lancering i nabolande længere hen ad vejen.

Foto: PR/Strillo

Med ambitionen om at tiltrække abonnenter, der vil lytte til indtalte artikler fra en række forskellige medier, er platformen Strillo i denne uge gået i luften.

11 medier er i første omgang leverandører til lydmediet. Blandt dem er syv udenlandske og tæller bl.a. New York Times, The Guardian og Der Spiegel, mens fire er danske – Altinget, POV International, Insidebusiness og det engelsksprogede klimamedie Foresight.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: OL-håndbold og sejlsport trak flest seere

TV 2's nye underholdningsprogram "Først og sidst" tabte sin førerposition fra forrige uge til en række OL-opgør, som skubbede andre formater ned af listen. OL stod for 12 af 20 udsendelser i Kantar Gallups liste over sidste uges 20 mest sete liveprogrammer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs