MediaWatch

Nyt ungdomsmedie går efter 30.000 brugere: "Fem unge i en kiosk er ikke nok"

De 18-28-årige er målgruppen for et nyt, digitalt medie, som stifteren, der er direktør for produktionsselskabet Copenhagen Bombay, mener mangler på det danske marked: "Der er fuldstændig tomt. Det er derfor, jeg har investeret tre mio. kr.," lyder det.

Sarita Kjeldahl Christensen, adm. direktør i Copenhagen Bombay, som er ophavsmand til ungdomsmediet Oxy. Foto: Anitta Behrendt

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere