Nyt ungdomsmedie går efter 30.000 brugere: "Fem unge i en kiosk er ikke nok"

De 18-28-årige er målgruppen for et nyt, digitalt medie, som stifteren, der er direktør for produktionsselskabet Copenhagen Bombay, mener mangler på det danske marked: "Der er fuldstændig tomt. Det er derfor, jeg har investeret tre mio. kr.," lyder det.
Sarita Kjeldahl Christensen, adm. direktør i Copenhagen Bombay, som er ophavsmand til ungdomsmediet Oxy. | Foto: Anitta Behrendt
Sarita Kjeldahl Christensen, adm. direktør i Copenhagen Bombay, som er ophavsmand til ungdomsmediet Oxy. | Foto: Anitta Behrendt

Et nyt aktualitetsbårent medie "Oxy" går i luften i løbet af efteråret med en ambition om at få unge i målgruppen mellem 18 og 28 år til at betale for journalistisk indhold på nettet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også