GroupM går fra positiv til negativ vurdering af USA's annoncemarked i 2020

Coronakrisen får mediebureaugruppen GroupM til at revurdere forventningerne til udviklingen på det amerikanske annoncemarked, og udsigten byder nu på tilbagegang i år og næste år.
Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix

GroupM har i lyset af coronakrisen vendt forventningerne om vækst for det amerikanske annoncemarked 180 grader og forventer nu en tilbagegang, skriver bl.a. Mediapost.com. Tallene fremgår af GroupM's analyse "This Year, Next Year".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også