MediaWatch

"Krisen har forstærket en udvikling, der allerede var i gang"

Hvad sker der med annoncemarkedet post-corona? MediaWatch har spurgt tre aktører, hvor annoncørerne er de mest pessimistiske, mens dem, der skal leve af annoncer, ser mere lyst på fremtiden.

Holger Wilcks fra Dansk Annoncørforening | Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Mens samfundet er godt i gang med at genåbne og krabbe sig ind på en normalisering, tror Dansk Annoncørforening, det har længere udsigter at få annoncemarkedet i gang igen, lyder det fra direktør Holger Wilcks.

Samlet set vil krisen have en permanent effekt på både markedet og annoncørerne set fra hans stol.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs