MediaWatch

Kreativitet & Kommunikation: Annoncemarked så betydelig nedgang i april

Efter et fald på 5 pct. i bureauernes medieindkøb i første kvartal er nedgangen som ventet taget til i april, lyder det fra interesseorganisationen Kreativitet & Kommunikation, der opfordrer annoncører til at blive i markedet.

Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix

Coronakrisen har fået annoncørerne til at træde på bremsen, og det sætter sig spor i mediebureauernes indkøb, der er faldet yderligere i april.

Sådan lyder det fra interesseorganisationen Kreativitet & Kommunikation, der står bag målingen Mediaindex, som månedligt gør status på mediebureauernes annonceindkøb baseret på bureauerne egne indberetninger.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs