MediaWatch

Kreativitet & Kommunikation: Annoncemarked så betydelig nedgang i april

Efter et fald på 5 pct. i bureauernes medieindkøb i første kvartal er nedgangen som ventet taget til i april, lyder det fra interesseorganisationen Kreativitet & Kommunikation, der opfordrer annoncører til at blive i markedet.

Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix

Coronakrisen har fået annoncørerne til at træde på bremsen, og det sætter sig spor i mediebureauernes indkøb, der er faldet yderligere i april.

Sådan lyder det fra interesseorganisationen Kreativitet & Kommunikation, der står bag målingen Mediaindex, som månedligt gør status på mediebureauernes annonceindkøb baseret på bureauerne egne indberetninger.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere