MediaWatch

Rapport viser stort svind i reklamepenge på vejen fra annoncør til medie

En sjettedel af digitale annoncemidler forsvinder ud i den blå luft ifølge en undersøgelse, som PWC har foretaget. Halvdelen når frem til medieudgivere.

Piroschka Van De Wouw/Reuters/Ritzau Scanpix
Unilever er blandt de virksomheder, hvis annonceinvesteringer er blevet gransket i PWC's undersøgelse. Foto: Piroschka Van De Wouw/Reuters/Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere