Jysk Fynskes digitale markedsplads leverede stabilt millionresultat i 2019

Lavere omkostninger og færre ansatte var med til at holde hånden under indtjeningen i Jysk Fynske Mediers digitale rubrikmarked Gul og Gratis trods lavere bruttofortjeneste. Forventningerne til 2020 er usikre.
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen

Markedsportalen Gul og Gratis, der er ejet af Jysk Fynsk Medier, leverede et overskud på 7,4 mio. kr. kr. i 2019, viser selskabets regnskab, der netop er offentliggjort. Det var en anelse under 2018-resultatet, hvor bundlinjen lød på 8,2 mio. kr. og det laveste siden 2015.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også