Jysk Fynskes digitale markedsplads leverede stabilt millionresultat i 2019
Lavere omkostninger og færre ansatte var med til at holde hånden under indtjeningen i Jysk Fynske Mediers digitale rubrikmarked Gul og Gratis trods lavere bruttofortjeneste. Forventningerne til 2020 er usikre.
![Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12100737.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7abrrj1sa7n634ob693.jpg)
Markedsportalen Gul og Gratis, der er ejet af Jysk Fynsk Medier, leverede et overskud på 7,4 mio. kr. kr. i 2019, viser selskabets regnskab, der netop er offentliggjort. Det var en anelse under 2018-resultatet, hvor bundlinjen lød på 8,2 mio. kr. og det laveste siden 2015.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.