Finansielle indtægter reddede Jysk Fynske Medier fra underskud i 2019

Pres på annoncemarkedet og investering i udvikling sendte driftsresultatet ned i Jysk Fynske Medier sidste år trods omsætningsfremgang efter opkøbet af dealsitet Spot. Finansielle indtægter sikrede millionoverskud. Direktør forventer nye sparetiltag i år.
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen/Jysk Fynske Medier
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen/Jysk Fynske Medier

Det bedste resultat i Jysk Fynske Mediers femårige historie. Det var, hvad den regionale mediekoncern kunne sætte to streger under, da de overordnede regnskabstal for 2019 blev præsenteret fredag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også