Nordea: "På 14 dage har vi sadlet om i al vores marketingkommunikation"
Annoncørernes valg - i coronakrisen. Siden coronakrisen satte ind, har Nordea ændret sin markedsføring radikalt. Annoncemarkedet vil dog komme stærkt tilbage, måske især de traditionelle medier, vurderer marketingdirektør Elizabeth Fjellerup.
![Foto: PR/Nordea](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11443726.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Elizabeth%2520Nordea.jpg)
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST
Nordeas marketingafdeling har travlt med at kommunikere, men på en helt anden måde end før corona-krisen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.