Nordea: "På 14 dage har vi sadlet om i al vores marketingkommunikation"

Annoncørernes valg - i coronakrisen. Siden coronakrisen satte ind, har Nordea ændret sin markedsføring radikalt. Annoncemarkedet vil dog komme stærkt tilbage, måske især de traditionelle medier, vurderer marketingdirektør Elizabeth Fjellerup.
Foto: PR/Nordea
Foto: PR/Nordea
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Nordeas marketingafdeling har travlt med at kommunikere, men på en helt anden måde end før corona-krisen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også