MediaWatch

Danske Spil: "Markedsføring kommer til at lide i en periode"

Annoncørernes valg - i coronakrisen. Markedet for sportsbetting ligger stille som følge af coronakrisen, og det har fået Danske Spil til at skære i markedsføringen. Chef for digital markedsføring Jesper Thyssen forventer normalisering på sigt, men ikke på denne side af sommerferien.

Jesper Thyssen, Head of CRM & Digital Marketing, Danske Spil. | Foto: PR/Danske Spil

"Det er hårde odds lige nu," lyder det i branchejargon fra Danske Spils Jesper Thyssen, Head of CRM & Digital Marketing.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

CNN varsler afskedigelser

En fyringsrunde, der vil finde sted denne uge, er blevet annonceret til medarbejderne i CNN. Ifølge CNN Business bliver den omfattende.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs