Danske Spil: "Markedsføring kommer til at lide i en periode"

Annoncørernes valg - i coronakrisen. Markedet for sportsbetting ligger stille som følge af coronakrisen, og det har fået Danske Spil til at skære i markedsføringen. Chef for digital markedsføring Jesper Thyssen forventer normalisering på sigt, men ikke på denne side af sommerferien.
Jesper Thyssen, Head of CRM & Digital Marketing, Danske Spil. | Foto: PR/Danske Spil
Jesper Thyssen, Head of CRM & Digital Marketing, Danske Spil. | Foto: PR/Danske Spil
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

"Det er hårde odds lige nu," lyder det i branchejargon fra Danske Spils Jesper Thyssen, Head of CRM & Digital Marketing.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også