Krisen kradser også hos Bloggers Delight: Det vil kunne ses de næste måneder

Siden coronavirus for alvor gik i land i Danmark, er antallet af nye kampagner hos landets største influencerbureau omtrent halveret. "Det handler bare om at komme igennem det her og ud på den anden side til en new normal," lyder det fra adm. direktør.
Foto: PR/Bloggers Delight
Foto: PR/Bloggers Delight

Selvom de sociale medier stadig bugner af reklamer og annoncesamarbejder, er også influencerbranchen ramt på kerneforretningen af coronasituationen, som har fået annoncørerne til at holde på pengene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også