Youtube vil fordoble antallet af egenproduktioner

Videoplatformen satser mere på originalt indhold og vil efter planen lægge 100 egenproduktioner ud på Youtube i løbet af året.
Foto: Patrick Semansky/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Patrick Semansky/AP/Ritzau Scanpix

Der skal være mere unikke fortællinger og indslag at komme efter for brugerne af Youtube, der vil skrue op for egenproduktionen. Det skriver Adweek.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også