Norske mediebureauer købte færre digitale annoncer sidste år

Den digitale annonceomsætning faldt blandt norske mediebureauer sidste år. Alligevel overhalede digitalt for første gang tv-katagorien, der faldt mere.
Der blev investeret mere i outdoor-reklamer blandt norske bureauer sidste år, men mindre i både digitalt og tv | Foto: Tariq Mikkel Khan/Ritzau Scanpix
Der blev investeret mere i outdoor-reklamer blandt norske bureauer sidste år, men mindre i både digitalt og tv | Foto: Tariq Mikkel Khan/Ritzau Scanpix

Mediebureauerne i Norge allokerede færre annoncekroner til digitale kanaler i 2019, skriver Kampanje på baggrund af tal fra den norske mediebureauforening.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også