Kommunikationsdirektør: "Influencere, som vi kender dem, vil begynde at uddø"

Markedsføring gennem såkaldte influencere og deres bureauer er voksende - men industriens dage er talte, mener direktør i kommunikationsbureau, som til gengæld tror på vækst for en anden gruppe af influencere.
Foto: Luca Bruno/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Luca Bruno/AP/Ritzau Scanpix

Influencerindustrien, hvor youtubere og instagrammere igennem bureauer bliver betalt for at reklamere for forskellige produkter og brands på de sociale medier, kan ikke fortsætte, som den gør i dag. Det siger Frederik Preisler, direktør i kommunikationsbureauet Mensch, til Berlingske Business.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også