Norske bloggere sælger reklamer for knap 300 mio. norske kroner

Reklamemarkedet for norske bloggere er større end for landets biografer og ugeblade, viser ny rapport.
Foto: PR / Bloggers Delight
Foto: PR / Bloggers Delight

I år forventes salget af reklamer fra norske bloggere, Youtubere og andre sociale medie-profiler at stige til 289 mio. norske kroner, hvilket svarer til over 213 mio. danske kroner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også