MediaWatch

Karen Bro skal opbygge non-profit medie med kvindefokus

Nyt internationalt medie med tidligere chefredaktør på Ekstra Bladet i spidsen løfter lidt af sløret for projektet, der får base i København. Overskuddet skal gå til uddannelsesinitiativer målrettet kvinder globalt, fremgår det af hjemmeside.

Foto: Stine Tidsvilde

Tre måneder efter tidligere chefredaktør på Ekstra Bladet Karen Bro forlod avisen til fordel for et nyt medieinitiativ, er projektet gået i luften med en hjemmeside, der sætter flere ord på konceptet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Bureauerne Dentsu og MBA nedlægger stillinger

Svy stillinger i mediedelen af Dentsu Danmark er blevet nedlagt. Ifølge direktør er der tale om rettidig omhu med udsigt til et 2023, der vil blive præget af økonomisk krise. Hos reklamebureauet Mediacom Beyond Advertising, MBA, bliver fem afskediget, fordi bureauet oplever, at nogle kunder holder igen med projekter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs