Karen Bro skal opbygge non-profit medie med kvindefokus

Nyt internationalt medie med tidligere chefredaktør på Ekstra Bladet i spidsen løfter lidt af sløret for projektet, der får base i København. Overskuddet skal gå til uddannelsesinitiativer målrettet kvinder globalt, fremgår det af hjemmeside.
Foto: Stine Tidsvilde
Foto: Stine Tidsvilde

Tre måneder efter tidligere chefredaktør på Ekstra Bladet Karen Bro forlod avisen til fordel for et nyt medieinitiativ, er projektet gået i luften med en hjemmeside, der sætter flere ord på konceptet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også