Branchenævn for spilreklamer er på trapperne

Et nyt nævn, der skal beskæftige sig med spiludbyderes reklamer, går efter planen i luften i begyndelsen af det nye år. Nævnet vil offentliggøre sine beslutninger for at opnå en præventiv effekt.
Foto: Steve Marcus/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Steve Marcus/Reuters/Ritzau Scanpix

Det branchenævn, der skal behandle klager over reklamer fra spiludbydere, ser dagens lys i begyndelsen af det nye år, om alt går som planlagt. Det siger Morten Rønde, direktør for Danish Online Gambling Association (DOGA), til Markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også