Tv-stationer ser flere aberdabei i regulering af "overdænget" marked for spilannoncer

Tv er den største omsætningskanal for spilannoncer – men det må være op til politikerne at sætte grænserne, lyder det fra både TV 2 og TV3-ejer, der samtidig peger på, at en dansk regulering kan ramme skævt.
Foto: Poulsen Lars/Ekstra Bladet/Ritzau Scanpix
Foto: Poulsen Lars/Ekstra Bladet/Ritzau Scanpix

Bettingannoncer, som den seneste uges tid er kommet i fokus, trives særligt på tv. Det viser tal fra Kantar Gallup.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også