MediaWatch

Tv-stationer ser flere aberdabei i regulering af "overdænget" marked for spilannoncer

Tv er den største omsætningskanal for spilannoncer – men det må være op til politikerne at sætte grænserne, lyder det fra både TV 2 og TV3-ejer, der samtidig peger på, at en dansk regulering kan ramme skævt.

Foto: Poulsen Lars/Ekstra Bladet/Ritzau Scanpix

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Vi tror, samfundet er mere klar til at betale for nyheder"

Investeringen i nye digitale, abonnementsbaserede lokalmedier øger konkurrencen om læserne i bl.a. det østjyske område, men adm. direktør Jesper Rosener afviser, at Jysk Fynske Mediers udrulning af en stribe nichemedier er starten på en ny kamp om læsere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs