Skatteminister: Regeringen er klar til arbejde for regulering af bettingreklamer

Spilbranchen er ikke lykkedes godt nok med at begrænse antallet af bettingreklamer, mener skatteminister, der er klar til at sætte ind politisk. Men konkurrenceloven låser spilbranchen i forhold til selv at tage affære, siger brancheforening.
Skatteminister Morten Bødskov (S) mødes med spilbranchen i begyndelsen af december for at diskutere bettingreklamer. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Skatteminister Morten Bødskov (S) mødes med spilbranchen i begyndelsen af december for at diskutere bettingreklamer. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Spørgsmålet om reklamer for betting blev igen et varmt emne i medieverdenen, da sportsmediet Mediano tirsdag meldte ud, at det vil fravælge reklamer for betting, casino og kviklån fra 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

    Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

    Læs også