Nordiske Medier slipper robot løs på nichemedier
![Niels Carstensen | Foto: Anne Ristorp Kraufeldt](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11670295.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc77fysbezo0otqz57mua.jpg)
Nordiske Medier, der står bag en stribe digetale branchemedier, tager nu automatiseret nyhedsjournalistik i brug for at blive mere relvant for lokale kunder. Dermed følger Nordiske Medier, der er ejet af Nordjyske Medier, efter en række andre mediehuse, der er begyndt at bringe robotgenererede nyhedsnoter inden for f.eks. sport og erhverv.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Analyse: Hvor er robotjournalistikken på vej hen?
For abonnenter