MediaWatch

Densou vil tilbyde hele paletten med Blackwood Seven-handel

Med købet af Blackwood Seven bliver Densou full-service mediebureau. Det er nødvendigt at blive en større spiller for at klare sig i konkurrencen med de store tech-giganter, mener adm. direktør.

Anders Elley, adm. direktør, Densou Trading Desk. | Foto: Alex Almbjerg

Blackwood Seven siger farvel til det danske mediebureaumarked med gårsdagens salg til Densou Trading Desk. Otte ansatte er rykket med over i handlen – prisen for overtagelsen er ukendt.

Anders Elley, adm. direktør for Densou Trading Desk, forklarer, at det var Blackwood Seven, der tog kontakten forud for gårsdagens handel. Det passede fint ind i Densous strategi om at ville kunne tilbyde traditionelle mediebureauydelser som supplement til den eksisterende forretning med automatisering og insourcing. Og så vil Anders Elley gerne udfordre de store internationale mediebureauer, forklarer han.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs