Blackwood Seven trækker sig fra mediebureaumarkedet

Blackwood Seven siger farvel til mediebureauforretningen og vil koncentrere kræfterne om softwarebenet. Det har været svært at balancere de to dele af forretningen, der har kæmpet med underskud, lyder forklaringen fra managing director.
Henrik Busch, managing director, Blackwood Seven.
Henrik Busch, managing director, Blackwood Seven.
AF PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

Mediebureauet Blackwood Seven Danmark er i dag blevet solgt til Densou Trading Desk, som er etableret af Anders Elley i 2014. Densou Trading Desk beskæftiger sig via en egenudviklet platform med medieindkøb.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også