Chefredaktører: Fake news er ikke et problem i Danmark, men ...

I en paneldebat på NextM mellem tre nuværende og en tidligere nyhedsdirektør blev der diskuteret fake news og sponseret indhold. Læs her, hvad der var enighed - og uenighed - om.
Foto: Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe
Foto: Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

På NextM-konferencen, der løb af stablen i denne uge, havde man sat tre nuværende og en tidligere chefredaktør sammen for at diskutere fake news.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også