Markedet for danske digitale nichemedier vokser sig større, når endnu et abonnementsbaseret betalingsmedie går i luften fredag. Bag det nye medie, der beskæftiger sig med dansk arbejdsmiljø, står Avisen.dks mediehus A4 Medier, der indtil for nyligt hed Ugebrevet A4. Det oplyser mediehuset i en pressemeddelelse.
"Vi stiller skarpt på de politiske beslutninger, der påvirker arbejdsmiljøet i Danmark, og som har betydning for millioner af lønmodtagere," skriver A4 Medier i meddelelsen.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Briefing: Ugen i mediebranchen
Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.