MediaWatch

A4 Medier går i luften med første nichemedie efter kursskifte

Et nyt digitalt betalingsmedie om dansk arbejdsmiljø ser dagens lys. Mediehuset A4 Medier, det tidligere Ugebrevet A4, står bag som led i selskabets relancering efter skilsmissen fra Freeway. Flere nichemedier er på vej.

Markedet for danske digitale nichemedier vokser sig større, når endnu et abonnementsbaseret betalingsmedie går i luften fredag. Bag det nye medie, der beskæftiger sig med dansk arbejdsmiljø, står Avisen.dks mediehus A4 Medier, der indtil for nyligt hed Ugebrevet A4. Det oplyser mediehuset i en pressemeddelelse.

"Vi stiller skarpt på de politiske beslutninger, der påvirker arbejdsmiljøet i Danmark, og som har betydning for millioner af lønmodtagere," skriver A4 Medier i meddelelsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: OL-håndbold og sejlsport trak flest seere

TV 2's nye underholdningsprogram "Først og sidst" tabte sin førerposition fra forrige uge til en række OL-opgør, som skubbede andre formater ned af listen. OL stod for 12 af 20 udsendelser i Kantar Gallups liste over sidste uges 20 mest sete liveprogrammer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs