MediaWatch

A4 Medier går i luften med første nichemedie efter kursskifte

Et nyt digitalt betalingsmedie om dansk arbejdsmiljø ser dagens lys. Mediehuset A4 Medier, det tidligere Ugebrevet A4, står bag som led i selskabets relancering efter skilsmissen fra Freeway. Flere nichemedier er på vej.

Markedet for danske digitale nichemedier vokser sig større, når endnu et abonnementsbaseret betalingsmedie går i luften fredag. Bag det nye medie, der beskæftiger sig med dansk arbejdsmiljø, står Avisen.dks mediehus A4 Medier, der indtil for nyligt hed Ugebrevet A4. Det oplyser mediehuset i en pressemeddelelse.

"Vi stiller skarpt på de politiske beslutninger, der påvirker arbejdsmiljøet i Danmark, og som har betydning for millioner af lønmodtagere," skriver A4 Medier i meddelelsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.

Overblik: Sådan er medieaftalerne landet siden 2000

Hvert andet medieforlig siden 2000 har – i grove træk – haft bred politisk opbakning, mens den anden halvdel af forligene er indgået med smalt flertal. Her får du overblik over, hvordan de seneste årtiers forlig er landet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs