Egmont lægger TV 2-køb på hylden og smider kræfter i nye forretningsområder

Egmont har de seneste år åbnet tegnebogen og brugt et milliardbeløb på opkøb i nye forretningsområder. Nu skal kræfterne bruges på at få dem til at vokse, lyder det fra Egmont-direktør, der for nu har slået TV 2-køb ud af hovedet.
Foto: Ritzau Scanpix/Stine Bidstrup
Foto: Ritzau Scanpix/Stine Bidstrup

Egmont, der med en omsætning i 2018 på næsten 12 mia. kr. er Danmark største medievirksomhed, har de seneste år bredt sine aktiviteter til særligt tre nye områder: Gaming, ehandel og digitale marketingbureuaer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også