MediaWatch

B.T. er åben for flere samarbejder efter NENT-aftale

Samarbejder om programmer i fuld længde kan blive en større del af aftale mellem Berlingske Media og Nordic Entertainment Group. B.T. er samtidig klar til at lukke flere samarbejdspartnere ind i folden.

Michael Dyrby, ansv. chefredaktør, B.T. | Foto: Ritzau Scanpix/Mads Joakim Rimer Rasmussen

Berlingske Media med B.T. i front kan fremover byde sine brugere på indhold fra Nordic Enterainment Groups (NENT) portefølje af underholdning og sport. Det meddelte de to medieselskaber tidligere på dagen.

Samarbejdet betyder, at B.T. fremover kan vise klip fra bl.a. "Familien fra Bryggen" og "Forsidefruer", ligesom også klip fra NENT's sportsrettigheder såsom Champions League, Superligaen og Formel 1 kommer i spil. For Berlingske gælder aftalen kun sportsklippene.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs