Bureauer om databerigede tv-reklamer: "Vi er stadig i den spæde start"
![Foto: ritzau/Morten Flarup](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8017110.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_5887547.jpg)
For et års tid siden lancerede TV 2 et nyt abonnement på streamingtjenesten Play. Det skulle være med til at få solgt flere målrettede, databerigede tv-reklamer, også kaldet addressable tv. Tidligere på året i 2017 meddelte det daværende MTG, som sidenhen har ændret navn til Nordic Entertainment Group, at selskabet var på vej med samme produkt.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 Play rykker ind hos to tv-distributører
For abonnenter