Bureauer om databerigede tv-reklamer: "Vi er stadig i den spæde start"

Et år efter tv-selskaber lancerede addressable tv, er de nye målrettede tv-reklamer blevet en del af medieindkøbet hos flere mediebureauer, men både på dokumentation og databerigelse er der plads til forbedring, lyder det.
Foto: ritzau/Morten Flarup
Foto: ritzau/Morten Flarup
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

For et års tid siden lancerede TV 2 et nyt abonnement på streamingtjenesten Play. Det skulle være med til at få solgt flere målrettede, databerigede tv-reklamer, også kaldet addressable tv. Tidligere på året i 2017 meddelte det daværende MTG, som sidenhen har ændret navn til Nordic Entertainment Group, at selskabet var på vej med samme produkt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også