GroupM har skiftet kurs fra klassiske mediedyder mod digitalt konsulenthus
![Jonas Hemmingsen, adm. direktør, GroupM. | Foto: PR/GroupM](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9697278.ece/ALTERNATES/schema-16_9/jonas_h.jpg)
Mediebureauerne står midt i en transformationsproces. Som både OMD, Dentsu Aegis Network og IUM har fortalt tidligere til MediaWatch, er der en bevægelse i gang væk fra at være traditionelle medieindkøbere til at udvide forretningen i takt med, at kunderne får nye udfordringer og ændrer deres organisationer.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Danske Medier vil tage falske annoncer op med Google
For abonnenter