"Man skal ikke være Sherlock Holmes for at se, at vi har et troværdighedsproblem"

Sommer 7'eren: Den tidligere nyhedschef i DR, Naja Nielsen, er rykket til Washington DC for en stilling som journalistisk chef i det internationale Orb Media. Hun mener, at historier, der går på tværs af landegrænser, burde få mere spalteplads i denne globaliserede verden - og så har journalister et troværdighedsproblem, de er nødt til at finde en løsning på.
Tidligere nyhedschef i DR, nu chief journalism officer i Orb Media, Naja Nielsen. | Foto: Lars E. Andersen/DR
Tidligere nyhedschef i DR, nu chief journalism officer i Orb Media, Naja Nielsen. | Foto: Lars E. Andersen/DR
AF REDAKTIONEN

[fakta1]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også